Efter regn kommer..

.. förhoppningsvis sol. Men man vet ju inte, det kan ju komma moln?! Jag hoppas i alla fall att det blir uppehåll ikväll för då blir det Kulturkalaset i Gbg med syster yster och kusin vitamin! Veronica Maggio på Kungstorget och Laleh på Götaplatsen står på schemat!

Resten av veckans program missar jag tyvärr. Men men de sista fyra jobbdagarna ska göras, vilket också är kul! Men om du inte jobbar kan du ju passa på att se Hello Safreide, Krunegård och Deportees bland annat! Kan ju passa på att tipsa om Kunegårds senaste singel >> Hela livet var ett disco << som är rätt skön!

Annars ägnar jag mig mest åt att dyka djupt ner i alla "sista minuten-sidor". Vill hitta nån bra resa så vet du nåt i nästa vecka så säg till!!

Dagens låt: Bjurö Klubb med Laleh

Take care!
/ Kristina

Ps. Bilden: Martina, Ida och jag på hennes student i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0