Psst...

Jag har två favoritkillar som har två bloggar ni VERKLIGEN borde kolla in.

Johannes har ett program på måndagar i PiteFM som heter "Kvällskvisten", här är hans blogg för programmet (han vill gärna att ni svarar på frågan som ligger i höger hörn på sidan).

Gustaf har startat en blogg för alla GAIS fantaster, eller som bara vill läsa vad han har att skriva. Ett tips, vare sig ni har ett fotbollsintresse eller inte så kan ni lära er något (han vill gärna att ni lämnar en kommentar om vad ni tycker om hans blogg).


Ha en GRYM lördagskväll allihopa, det har vi i Piteå.

Puss och Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Babe, måste ta tillbaka kommentaren jag gav dig på FB om naglacket. Det var verkligen as snyggt. Måste införskaffa mig ett grönt lack :)



Jag är helt säker på att tavlorna i din lägenhet är både snyggt och charmigt. Litar på både din kretivitet och smak. DU är grym skapare.



Saknar dig, dumt att vi inte hann ses när du var här nere..

PUSS

2009-04-18 @ 23:55:02
URL: http://bosekbire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0