come over to my place.

God lördag på er!

Har ägnat några timmar åt att hänga upp nya tavlor i lägenheten, snart finns det inga ytor kvar att täcka, tror att hyresvärden blir glad på mig sedan när vi flyttar ut = ex antal hål i väggarna...men äh! Skrattar lite när jag tittar runt i mitt rum, väggarna är verkligen fulla med kladdig "konst" jag komponerat ihop...men, det finns väl en charm med det med?

Solen lyser här, men det är ganska kallt. Trots kylan så var jag tvungen att inviga det nya balkongbordet vi köpte igår, ett litet vitt sött cafèbord, passar perfekt!



Jag BEHÖVER ERAN HJÄLP!
Jag ska sända en egen timme med vad som helst om några veckor, och till nästa vecka ska jag ha bestämt vad programmet ska handla om. Kan vara precis vad som helst, men jag skulle vilja ha någonting som är intresserad av, eller som ni tycker jag har lite koll på. Snälla hjälp mig hitta någonting att snacka om. Tack!

Kvällens planer är långt ifrån kartlagda än. Kanske inflyttningsfest, kanske bowling, kanske utgång, kanske mys i soffan...ni ser, det kan bli hur som helst...Men ett glas vin blir det nog i vilket fall!

Jag vill också säga att ni som bor i södra Sverige, LYCKOST ER! Njut av värmen, vårkläder och sköna uteserveringar.



Jag köpte världens grönaste nagellack häromdagen...
det var det dyraste lacket jag köpt på länge också, så det måste användas. Säg att det är en hit, snälla...haha.


Dags att njuta av den sista solen för dagen!
Take Care.
/ Malin


Ride into the sun with me
And give it all away for free
Ride into the sun with me
And I´ll show you all there is to see


Th Soundtrack of our lives - Into the next sun.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Babe, tar tillbaka att min kommentar om det gröna naglacket. Det var verkligen jätte snyggt. Måste nog köpa ett jag med :)



Tavlorna som hänger runt om i lägenheten är säkert väldigt fint. Du är den mest kreativa jag känner och tvivlar inte på din kretivitet och smak.



Saknar dig hhur mycket som hellst, dumt att vi inte hann ses när du var här nere.



PUSS

2009-04-18 @ 23:52:52
URL: http://fat
Postat av: Fanny

Haha, Malin vilket nagellack! Jag hoppas det var värt varenda krona för det var faktiskt snyggt :) Och ja, det skulle ha varit en dejt.. men det blev inget. men snart, snart blir det nog en ändå! hur går det för dig där uppe, har du hittat nån snögubbe att mysa med? :)

2009-04-19 @ 17:15:57
Postat av: nikolina

nagellacket var "SÅ" malin. - vilket innebär att det passar både dig och din färgglada stil! underbart.

2009-04-28 @ 13:50:35
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0