Helt klart Peace & Love.

...ja. På vägen hem från underbara Stockholm så läste jag en av kvällstidningarna och såg artisterna till festivalen jag HELT missat att kolla in. Peace & Love. Och jag säger bara såhär: JAG SKA DIT! Vad det än nu må kräva, eller kosta för den delen. I stort sett är alla de band jag drömt om att få uppleva en spelning med (ja, jag vet inte de allra största i vår tid.., men ni fattar) på plats där i år. Så ja..., jag måste helt enkelt dit....

Här är banden, jag inte tänker missa:



Är du sugen på att haka på? // Malin

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helvete. Jag har sån jävla lust att ta livet av mig själv just nu. Jag är i fucking Kanada när detta är. The Kooks. Pete Doherty. Alltså fy fan va livet är orättvist.

2009-05-01 @ 12:41:50
Postat av: Matilda

jävlar vad många bra band!!

2009-05-03 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0