"Veckans.."

Nu är det fredag och nya pengar har trillat in på kontot. Framtidsplaner smids runt om och alla ser fram emot en helg med pengar att spendera. Blicken mot horistonten. Förra veckans nudlar känns passé och just därför tänkte jag bjuda på en tillbakablick. Just därför. (Och kanske för att slippa ta tag i allt man "måste").

v.42
Veckans..
..låt: "Human" med The Killers. Gillar deras nya låt mycket. Tänk att få se dom spela live.. KOM TILL SVERIGE TACK!
..dryck: Veckans drink på kåren var god. Minns inte vad den hette men gott ner i strupen för 30 kronor är inte fy skam :)
..händelse: Kalmar FF - IFK Göteborg var kul. Skönt att få hålla igång skrivandet. Resten av kvällen med faddefest var fin med. Och på söndagen bjöds jag på middag av Ludde, mys. Hela helgen med andra ord!
..citat: "Den galgen är tom" fick mitt hjärta att rusa lite när jag kom på att mina nycklar fanns i jackfickan. Men efter snällt ha väntat på kåren till sist fick jag tillbaka både jacka och innehåll, pjuh!
.. matlåda: Seriöst så minns jag inte riktigt vad för mat jag hade med mig till skolan förra veckan. Dags att börja bli orolig för minnet?
..sms: "Hej! Kommer du ihåg "mannen i mitt liv"? Han är här ikväll.. men är INTE mannen i mitt liv". Sånhär härlig fyllelogik i smsform kan man bara få lördagskvällar och från kära Jossan tror jag. Det var roligt!
..favorit-inlägg-av-sötaste-Malin: "Lite sådär halvsnabba nyheter" gav en massa roliga tips! Tack Malin!
..youtube-klipp: Har inte youtubat alltför mycket och vet inte riktigt vad jag ska bjuda på. Kan inte ni tipsa mig om roliga klipp istället? Jajajaa :)

Ha en fin helg!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack !

Måste snart också få njuta av era 30 kronors drinkar..

Veckans youtube klipp: Jesus walk with me - Club 8

2008-10-24 @ 23:26:44
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Matilda

nej veckans youtube klipp är definitivt "homo turkus blattus" man skrattar så man viker sig :)

kraaam

2008-10-27 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0