"Veckans.."

Mycket att stå i och tyvärr blir andra saker lidande då.. men hallå det är ju bara 4 dagar sedan jag "borde" bloggat om veckan som gick. Not too bad ;) I alla fall, här är det.

v.41
Veckans..
..låt: "You can't kill rock'n'roll med Sugarplum fairy. Efter några genomlyssningar är jag riktigt nöjd med vad Borlängekillarna har åstadkommit!
..dryck: Passade på att köpa Espresso House's Chailatte när jag var i Göteborg och vilken smakupplevelse det är att dricka detta pulver uppblandat med varm mjölk och varmt vatten. Mumma!
..händelse: Hembesöket! Även om jag saknade Ludvig som en tok var det så skönt att få skrota runt i myspyskläder hos mamma och pappa en helg. Hann träffa systeryster+pojkvän, sötaste Elisabeth och delar av släkten. Härligt!
..citat: Har sagts mycket konstigt/roligt/flummigt/knäppt under redigeringstimmarna nere i skolans källare men just nu står det still. Kanske inte heller publiceringsvänligt i alla lägen..
.. matlåda: Kom i en pizzakartong. Venezias gratishemkörningar är guld värda när det blir sena redigeringskvällar på skolan!
..sms: "Aj mitt ben, jag har skadat mig". Sov du, soooov" var ett fyllesms som jag blev väldigt förbryllad över och har skrattat mycket åt efteråt.
..favorit-inlägg-av-sötaste-Malin: "Äntligen lördag" Många fina inlägg men just den där bilden med kentcitatet är en riktigt kär present från dig till mig. Älskar den tavlan, så vacker!
..youtube-klipp: Kollade in videon till Hello Saferides "Anna" på tåget på väg hem i torsdags.. söt video och ännu sötare unge. Och en riktigt skön låt!




Godkväll!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Ida

oh, but I LOOOVE CHAILATTE even more! TRY IT! finns ecpressohouse i Kalmar? I will be there this weekend!

2008-10-17 @ 00:11:42
URL: http://idacharlotte.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart världens finaste tjej ska ha bästa tavlan :) kul att du gillade inlägget! :)

2008-10-17 @ 10:57:33
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0