Min svett och jag, vi är goda vänner...

Blondinbella har tydligen inte slutat blogga. Tyvärr. Honhar bara bytt portal till 1000apor.se , det var Sanna som var så hygglo och informerade mig om detta. Min nyfikenhet ville trots det verkligen kolla upp om så var fallet. Det var det. Det sorgliga i allt det här är att jag har börjat bli en flitig läsare av Alex Schulmans blogg där, men nu - nej det får vara nog. Tyvärr Alex, men jag klarar inte av er nya kollega om man nu kan kalla denna 17åring för det som ska ha en STOR kryssning som sitt 18årskalas, där allla som hon inte känner är välkomna. Halloween fest, yey! Jag kommer inte att vara där, tro mig.

Radion imorse gick bra, tills vi fick reda på att webbsändningen inte hade fungerat, mitt ansiktsuttryck då var inte av den snälla sorten. Här har jag mer eller mindre tvingat er läsare att stiga upp i ottan för att lyssna på mig och då fungerar det inte. Långt ifrån okej! Det avr dock ingenting vi kunde göra någonting åt, utan det hade varit så tidigare, emn ändå varför just när vi gör ett program som blev väldans bra (om jag får uttrycka mig så..) Träningen går framåt - invigt några nya "lyfta skrot apparater" på gymmet idag, de var rätt fräsiga faktiskt! Det är jag och biffarna inne i lokalen, men vad gör det. Skiter i dem, bryr mig bara om min svett och jag. Vi är goda vänner... Träningsvärken ifrån gårdagens danspass sitter i, speciellt i rumpan. Mamma mia, det värker och trycker. Skönt, men otroligt smärtande i trappor - och dem finns det gott om!


Fick en sådan lust att bege mig till huvudstaden i helgen, men i samma ögonblock slog det mig att Robin nog skulle åka till västkusten i helgen - det skulle han. Så det får bli någon annan helg, jag hoppas på snart.Flera personer har på senaste tiden frågat när jag kommer att åka "hem". Jul svarar jag, det finns tyvärr ingenting annat på schemat än i alla fall. Ser lite tight ut för det, krävs ju en veckas ledighet cirka för att jag ska hinna vara hemma. Illa.

Nu ska jag sova, innan tröttheten blir pigg igen. Behöver sömn, imorgon är det tentagenomgång och sedan har jag blivit tillfrågad att sminka en kille i klassen (!), ska bli väldigt kul och roligt att jag blev tillfrågad. Anledningen till det var för att de tyckte att jag var dukitg på det. Killen ska sminkas i halva ansiktet, som en sorts "halvtransa". Ska försöka fota, om ni har idèer på hur jag skulle kunna sminka bäst. SKRIV SKRIV SKRIV

Puss o Krams / Malin

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Jag ska upp i ottan imorgon och svettas.. goo vi :)

2008-10-14 @ 23:24:42
URL: http://goosgoos.blogg.se/
Postat av: Mikaela H

Jag pallar inte blondinbella! Och det har INGET med avundsjuka att göra trots att hon vill få det att verka som att alla som inte gillar henne är avundsjuka.. Hin har aldrig funderat på att en del inte gillar falska lättköpta tjejer...

2008-10-16 @ 20:19:49
URL: http://njutavlivetidag.blogg.se/
Postat av: Robin

Jo, jag tror inte att det är blondinbella som skriver på 1000apor.se

Det kan det inte vara, stört omöjligt!!!!

2008-10-17 @ 00:35:35
URL: http://birdofashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0