Stressen, vän eller fiende?

Ursäkta att det dröjt med inläggen på sistone, skolan kräver all min uppmärksamhet. Tröttheten är total, men ser faktiskt ingen lucka de kommande veckorna att andas ut på. Ett grupparbete som går ut på att producera ett radioprogram på en timme, vårt program kallas "En musikalisk resa", saken är bara den - vi har själv inte fått välja innehållet, utan bara hur den ska redovisas. Har krävts otroligt mycket faktaarbete och en del hetsiga diskussioner. I förrgår satt vi till elva på redaktionen, igår till tolv och idag kommer jag nog inte ens gå hem. Kanske en timme för sömn. Tvätta och städa är bara att glömma, snart får jag gå utan trosor, det ni!

Det som är kul i all stress är att jag blivit inröstad som ny "Pr-ansvarig" och "java-ansvarig", ska bli skitkul!

Nu måste jag springa till vårt genrep på radioprogrammet, önska mig lycka till!

Pussokrams/ Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, tänkte på tros frågan som kommer upp sådär 4 dagar innan man ska tvätta.. ibland undrar man ju inte om man inte byter partner oftare, än vad man köper troser.. hahahaha!

2008-10-23 @ 16:00:10
Postat av: Mikaela

Oj glömde skriva att det var ja :)

2008-10-23 @ 16:00:40
URL: http://goosgoos.blogg.se/
Postat av: Robin

Utan trosor, jag tror jag börjar bli kär i dig Malin! ;)

2008-10-23 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0