Små söta presenter på posten..

Min sambo Johanna visade mig nyss en hemsida som fick slantarna som är kvar i plåboken att svida...Mi Lajki heter denna sida som innehåller mängder av smycken som varje normal tjej (kanske även kille) vill äga något av. Färgglada muffins blandas med svarta döskallar. En perfekt present! Det underbara (eller åmgestladdade) är att det även finns onlineshop, vilket innebär att jag kan trycka på några knappar och vips så dimper det ned ett litet paket i brevinkastet... Att jag skulle falla för dessa smycken är kanske inte så konstigt att förstå, men tror även ni kan hitta något som faller er i smaken. Johanna berättade även att man får smyckena i små söta askar med ett personligt kort i, hur gulligt låter inte det?! Kanske något för alla kärlekspar därute, killar - tjejerna kommer älska det!

Tänkte bjuda på några av mina favoriter efter min titt, för att locka er in på sidan.
Jag lovar, det finns något där även för er :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag vill ha! ha! och ha!

2008-10-16 @ 23:39:21
URL: http://goosgoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0