Lillördag!

Ska inte bli alltför långrandig eftersom det är dags att svira om inför kvällen. Lillördag i all sin glans och det ska bli "privatsittning" på Bremergatan. Ett underbart gäng, beställd mat, sittningshäftan fixade av Mattias, god dricka, peppad stämning. Vart den här kvällen slutar vågar jag inte sia om.

Sist vi var samlade (ett tappert gäng med fem av oss i alla fall) slutade det med fem spyor av fem möjliga (och då är det inte ett betyg jag har satt på kvällen..). En kväll som utan Lottas kamera hade varit ännu mer gömd i dimman. Här är en bild som jag bara blir så glad över. Resten hoppas jag aldrig blir offentliga..


Mattias - Kristoffer - Lotta - Kristina - Robert

Ha en trevlig lillördag!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Mallan

SÖTA SÖTA SÖTA SÖTA!!!!

Saknar er!

2008-10-22 @ 23:40:05
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0