Finally!

Sådär, då var sista uppslaget i featureredigeringen fixat och alla filer är omgjorda till PDF och flyttade till inlämningsservern.. och deadline är först 16! Skönt att få lite ledigt i eftermiddag.

Känns väldigt skönt att redigeringsbiten är klar. Även om jag lärt mig massor blir det lite enformigt efter 8 nyhetssidor och 12 featuresidor. Nästa vecka är det dags för porträttskrivningsdelen. Måste komma på vem jag vill intervjua och så. Förlsag är jag tacksam för :) Har du några?

Nu ska jag iväg och handla mat och sedan är det helg på riktigt. wiee! Inflyttningsfest idag, fadderfest imorgon. Det blir säkert en bra helg!



Ett litet smakprov på min redigering:



(Det är ett uppslag men jag fick ladda upp det som två bilder..).

Kommentarer
Postat av: Malin

Gött jobbat darling! Jättefint :)

2008-10-17 @ 13:07:45
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Mikaela :)

mycket fin :)

2008-10-17 @ 13:33:29
URL: http://goosgoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0