Ett tecken på SM-guld?

Var ute och sprang förut och lagom när  jag kom ut till Ängö, det öppna vattnet och därmed vinden började det regna. Lite otur men in mot Lindö försvann vinden och solen lyste upp regndropparna i gräset. Två-tre låtar senare på mp3 hade vände jag mig om och såg en regnbåge. Den slutade mitt i Fredriksskans. Det om något måste ju vara ett tecken på att guldet ligger där under gräset. Ja, SM-guld till Kalmar om man ska lita på regnbågar..

Om du har en eller två halvtimmar över kan jag rekommendera att du surfar till svt play och kikar på Dom kallar oss artister och Debatt från ikväll. Det första om du är svag för Håkan Hellström, Götet, mysiga historier och lite fina klipp. Det andra om du är intresserad av sportjournalistik och hur de aktiva upplever hur de skildras. Mycket tjafs men guldkornet i form av Magnus Betnér på slutet är absolut värt lite uppmärksamhet!

Natti natti

// Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0