melonvodka och tacopaj

v.47
Veckans..
..låt: "Just a little bit more" med Sugarplum Fairy har varit bra pepp i lurarna under, hör och häpna, de två löprundorna jag hann med under veckan.
..dryck: Min blandning av melonvodka och slödryck var good. Sen slog det som det gjorde..
..händelse: Inspelning av sex, sju ja kanske åtta olika versioner av filmkrönikan på fredagen var riktigt kul. Ser fram emot magasinet.
..citat: Hm.. minns inget speciellt så.. trött nu!
..matlåda: Tacopaj i en och salladsblandning i en annan. Godaste matlådan på riktigt, riktigt länge!
..sms: "Tänker på dig, puss! :) " sådant gör mig varm i magen..
..favorit-inlägg-av-sötaste-Malin: "Årets (livets) snyggaste sko!" haha ja, jag tyckte i alla fall att skon var snygg Malin!
..youtube-klipp: Jag önskar jag kunde bjuda på några av våra tabbar från tv-studion men som väl är finns de ju inte youtube.. har du nåt kul att bjuda på? :)

Godnaaaatt!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Andra hälften..

Bra att någon gillade skon :)

Sugarplum, alltid sugarplum!



MUMS FÖR MELONDVODKA!

2008-11-28 @ 14:45:39
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0