Julmust och homoäktenskap

Efter en veckas uppehåll är jag tillbaka med nya tag (nåja) och tänkte bjuda på lite av förra veckans godingar innan kudden väntar (tyvärr inte Luddes kudde för han är i Södertälje..).

v.45
Veckans..
..låt: "Bum like you" med Robyn är riktigt skön att höra i bilen så det var givet när jag körde pärlan hemhem till Västerlanda.
..dryck: Julmust hos Libby på lördagskvällen var gottigottgott!
..händelse: Kalmar FF:s guld ja.. för även om jag egentligen inte håller på de rödvita så var det kul att se sådan feststämning i stan!
..citat: Minns inget speciellt från förra veckan.. men i tisdagens SvD stod ett som jag tänkte bjuda på redan nu.. annars är risken stor att jag glömt av det till nästa vecka. I alla fall:
" Jag tar det som en uppmaning att inte betala skatter eftersom jag inte är en fullvärdig medborgare." Det sa sångerskan Melissa Etheridge efter att en folkomröstning gjort homoäktenskap olagliga i Kalifornien, enligt nättidningen Daily Beast. Skön logik tycker jag och kanske ett bra argument för debatten här i Sverige?!
..sms: "Okej. Men det ser ut som en kvällsdate. Jag är på :) film och mjukisar? puss" (Jaaa, gillar att mysa i Elisabeths soffa i Trollhättan en lördagskväll! Är ju ett av mina andra hem!).
..favorit-inlägg-av-sötaste-Malin: "För en lång, lång natt..." Gamla kort är alltid roligt att se!
..youtube-klipp: Youtubesnördande på hög nivå på söndagskvällen bjöd bland annat på en gammal goding. Lika rolig varje gång:




Sleep tight!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha älskar det youtube-klippet! Så sött :)

2008-11-14 @ 16:14:39
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0