Kanske äntligen denna gången..

ÅH nu jäklar!

Precis exakt nu kände jag för att skriva och för att verkligen seriöst ta tag i allting. Det kan väl inte vara mening att jag ska misslyckas med allt, någon gång måste väl även jag lyckas? Det ska bli nu. Träningen går galant, ökade tio kilo på tre gymredskap idag vilket var åt rätt håll. Jag ska köra gärnet imorgon på Java, PiteFM. 08.10. Min favoritlåt kommer att spelas och dagen kommer att börja bra. Resten av veckan ska jag verkligen anstränga mig för att få gjort allting på mina långa listor. Det ska gå. Dessutom ska jag om allt känns okej bjuda ut en person i slutet av veckan, vad tusan  - eller hur får man tänka att antingen bär det eller brister det, eller? Jag saknar Göteborg och närhet. Vill ut på resa, titta ut genom fönstret och veta att man är på väg. Men allt är bra här, tro ingenting annat. Mer att jag skulle behöva andas lite annan luft.

Men jag ska lyckas, jag vet att jag kan det. Måste bara komma på rätt sätt, snart.

/ Malin



Kommentarer
Postat av: Fanny

Måste ni sända så tidigt? Jag är inte vaaaken då :p Låter bra att du ska bjuda ut någon, go girl!

2008-11-11 @ 10:10:35
URL: http://fannychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0