Nej, jag är inte full..

.. trots tidpunkten för blogginlägget. Har faktistk kört bil hem alldeles nyss efter en liten filmkväll i Trollhättan med två söta vänner.

Kom precis hem när du ringde. Du undrade varför jag inte var i Kalmar och sjöng lite på en håkan-låt för mig i luren. Förstår du hur mycket jag saknar dig?





"I say: come over to my place. You're always in my head, and i want you now.
I say: come over to my place. I want you in my bed, and i want you now.
"
Miss Li, Come over to my place


Godnatt bloggvärlden!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh så sött :)



Och självklart får du vara min assistent när jag får jobb på P3! Allt för mitt ex vettu ;)

2008-11-09 @ 11:30:34
URL: http://regnsmatter.blogg.se/
Postat av: Ida

cut as hell!

2008-11-10 @ 00:04:45
Postat av: Ida

jag brukar köra på den.. "jag är inte full, jag har pollenallergi" en klassiker.

du kör mera "jag är inte full,jag bara älskar styra med min bil.."

2008-11-10 @ 00:07:22
Postat av: Ida

eller

"jag är inte full, jag bara älskar ratten i min bil, ratten i min bil. jag är inte full jag bara älskar ratten i min bil, ratten i min bil"

hha, jag tyckte detta var roligt.. :P

2008-11-10 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0