Min lördag som man

Känns lite som om bloggen blivit enbart Malins den här veckan.. jag har helt enkelt skrivit så mycket att lusten för att blogga inte riktigt funnits. Först och främst har ett stort personporträtt gjorts och sedan lite reflektioner kring redigering. Egentligen borde jag packa just nu eftersom jag imorgon bitti styr den vita lilla pärlan mot västkusten.. men som alltid annars hamnar man här istället. Bjuda på ett veckans? Nej, jag har helt enkelt inte lust så det blir en paus denna vecka.. Istället är det väl hög tid att bjuda er bloggläsare på min Halloweenutstyrsel (för dom få som kan ha undvikit det på fejjan) eftersom ni fick se skönheten Malin.

I lördags testade jag och min andra Malin på att vara män. Lagom scary utstyrsel för Halloween faktiskt. Och jag måste säga att det var kul. För ja, det var ju helt enkelt okej att va lite brötig, rätta till paketet mellan benen, skita i hur sminket sitter klockan halv två på kåren, inte behöva dansa snyggt och dricka festliga drinkar.. och höjdpunkten av allt var helt enkelt då vi entrade det outforskade rummet på kåren.. HERRTOAN! (Tyvärr var vi lite mindre grabbiga och råkade dela toa.. sånt som händer..)

Well, well.. här är det. Fick sjukt mkt komplimanger under kvällen från tjejer om hur snygg jag var som kille. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska tolka det..





Ett veckansbidrag kan jag i alla fall bjuda av mig. Flera som läser här ska ju bli journalister och kanske blir inriktningen sport. Ja låt då Betnér driva lite med dig..

Godnatt!
// Kristina






Kommentarer
Postat av: sanna

ja snygga var ni iallafall :) var det några brudar som raggade på er? och angående det där med toaletten, brukar inte killar säga att de ska kissa kors? ni får helt enkelt låtsas att det var det ni skulle göra...

2008-11-07 @ 06:49:56
URL: http://sannasbalansteorier.blogg.se/
Postat av: Mallan

SNYGGING ;)

2008-11-07 @ 12:47:24
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Robin

Sjukt porrigt!!

2008-11-07 @ 18:12:37
Postat av: josefin

STULKEN! Het du var på halloween! Men jag tycker om dig mer som kvinna. Iaf, jaaa, hjälp mig med min design jag kan ge dig en nakendans eller en fika på strandis! It's up to you! Puss!

2008-11-07 @ 20:10:14
URL: http://schosefajn.blogg.se/
Postat av: Julia

:D kika gärna in på min blogg med:P

mvh

2008-11-07 @ 20:18:55
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Ida

schysst att ni verkligen gjorde herr-entre!

tolka det som att du lika gärna kan vara en kristian som en kristina...

2008-11-08 @ 00:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0