Malin utmanade mig..

Utmaning

Jag blev utmanad av Malin:
Regler: Sätt in dessa regler och länka gärna till den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana nya i slutet av inlägget genom att skriva deras namn.
Låt dem få veta att dem är utmanade!


1. Satt och sjöng högt och fult för mig själv idag när jag körde mellan Kalmar och Lilla Edet. 40 mil själv är rätt tråkigt..
2. Skulle precis som Malin vilja sända ett eget radioprogram ( i P3 såklart, totalt P3-nördig).
3. Trodde på det mesta min 4 år äldre syster lurade i mig som liten. Var totalt förkrossad och fick tröstas av mamma jättelänge när jag som två-tre åring fick berättat för mig att jag minsann inte var hennes syster utan en adopterad apa från Borås djurpark. Håret? Ja det hade de rakat av mig..
4. Har sovit i en bagagelucka på en pakeringsplats i centrala Oslo en oktobernatt. Det var satans kallt. Och det var ingen kombi.
5. Är rätt så galen i choklad.
6. Har väldigt många smeknamn efter för- och efternamnet, men kan just nu bara komma på ett som inte alls har med någon av dem att göra. Min syster kallade mig för Somin när jag var liten.
7. Min vänstra tå är jättesned och har en konstig knöl på sig.
8. I somras satt jag på Smulan i Trollhättan och pratade med en kille om musik. Jag fick hans myspace och igår hörde jag en mysig låt på P3 innan jag skulle till skolan. Låten avades som "Love makes me cry" med Adrian Modiggård. Det kändes så väldigt bekant och efter en check i datorn insåg jag att det var han. Singeln hade släppts en månad efter jag träffade honom. Kul!

Jag utmanar nu:
Josefin
Erica
Ida

Hoppas ni antar vadet!
// Kristina





Love makes me cry - Adrian Modiggård

Kommentarer
Postat av: Ika

Näää.. det kanske inte blir samma sak utan oss här... men fan vad skönt det ska bli och börja jobba och tjäna money! =)

2008-11-08 @ 11:30:52
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Jovars, men staden jag bor i är också en kuststad. :)

Men just dessa frostbilder är tagna hos min bror som bor mera inåt landet, men det har varit frost där jag bor också faktiskt. :)

2008-11-08 @ 12:22:46
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Sanna

I en bagagelucka?? Inte kombi? Det måste ju vart läskigt?

2008-11-09 @ 11:24:00
URL: http://sannasbalansteorier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0