Ett litet tips för kvällen!

Hey!

Du kanske inte gillar sport, än mindre fotboll. Men tycker du om Håkan Hellström är Fotbollsgalan ikväll ändå ett tips eftersom Göteborgs stolthet står för en del av underhållningen. För mig kan det inte bli så mycket bättre. Härliga klipp och tillbakablickar i sportvärlden är alltid kul, vilken sport det än gäller.. bakas det ihop med favoritmusik är det en given ingrediens i kväll. Fanny har tippat vem som tar hem de olika priserna, ser ut som en vinnarrad :)

Annars finns det lite saker att bocka av idag:
  • Städa korridorsköket  ( X )
  • Skriva artikel till Östran (    )
  • Skriva praktikansökningar (    )
  • Ringa personporträttpersonen för medgivande (    )
  • Uppfinna mer tid (    )



Tänkte ladda upp lite bilder från Fyllan i villan när jag orkat lägga in bilderna någon dag.. Men så här såg i alla fall jag ut i lördagskväll. Foto: Linn


Take care!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag vet! sitter bänkad och väntar på honom :) men får inte missa för fula för tv heller ;)

2008-11-17 @ 20:15:35
URL: http://sannasbalansteorier.blogg.se/
Postat av: fanny

sex av sju rätt är inte fy skam :P

2008-11-17 @ 23:38:38
Postat av: Ida

denna outfit är GRYM!! :P

2008-11-18 @ 18:25:19
URL: http://idacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0