En "mobilblick" tillbaka ett år..

Har haft en mängd bilder i min mobil som jag inte gjort någonting av. Så jag tänkte - nu äntligen ska jag lägga in dem på datorn och få lite ordning. Det var en väldig blandning av bilder och minnen. Gamla som nya kort. Så tänkte helt enkelt bjuda med mig av några av de härliga och minnesrika bilderna som fanns i mobiltelefonen.




1. Kristina en morgon efter en av alla våra "övernattningar"..
2. Skumpan som jag, Mattias och Robert slog till på under en kväll på sjukan..
3. Ida på makeup-presenten jag gav henne..
4. Stefan softar i den härliga solen..
5. Liseberg i juletid..
6. Liseberg i juletid igen..längtar dit..
7. Nyår 2007/2008 i Skåne..
8. Erica bland den omtalade fågelfamiljen..
9. Fågelfamiljen som överraskade oss mitt i kinamaten..
10. Kristina på ett av alla toalettkort..
11. Michaela röker i fönstret a`la förfest..
12. Robin bad om ett kort på den nya frisyren..
13. Försökte fota basisten på Piteås kår..
14. Jag utanför skolan den första snödagen, undebrart solsken..
15. Emelie igår när hon försökte gå i all snö..
16. Rebecka och Emelie utanför "Gallerian" tidigare idag..

Nu ska jag sova och drömma om sydligare breddgrader. Att jag längtar hem är det väl ingen som missat? Det är ingen panik med mig, mer att jag börjar inse att jag hyffsat snart kommer sitta på planet mot landvetter, det ger pirr i magen. Dessutom har jag idag ebställt biljetten, den 17 december 17.00 landar jag i Göteborg. Tills dess ska jag njuta av snön här i Piteå, åka pulka, baka pepparkakor och umgås.

Puss o kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Kristina

hahah noo vilka bilder på mig. Jaja bara att bjuda på ;)

2008-11-26 @ 12:25:16
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Hej hej!

Jag har en ny blogg. Ny blogg, ny start. Och jag ville börja min nya blogg med en tävling. Kolla gärna in tävlngen och tipsa om den till dina vänner. Hoppas du är med och tävlar. Lycka till! :)

ps! Eftersom min blogg är jätte ny så är det inte många som vet om den än och därför har du stor chans att vinna! :)

Love Natalie

2008-11-26 @ 12:30:23
URL: http://fuckju.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Tack ska du ha! :D

2008-11-26 @ 21:19:02
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0