I miss you already!

Gokväll!

Det där papret ja.. finns i alla fall ett sidhuvud i mitt dokument. Och runt tiotalet rader, men jag vet inte om det jag har skrivit är av någon som helst relevans. Tur att syster yster kommer hem för julfirande imorgon!

Har ju inte varit alltför aktiv på bloggen det sista i Kalmar och tänkte därför bjuda på lite bilder från Shock-festen. Riktigt rolig kväll på sjukan och sedan en sväng till white night på kåren innan jag alltför tidigt fick gå hem (att vara sjuk o festa går inte alltid så bra). Men men nog om det. Det jag egentligen ville säga var att trots en motig kursstart (förlåt om jag varit gnällig) så var de sista dagarna i Kalmar med er jättefina. Det är supermysigt att vara hemma och skönt att få vara lite "ledig". But hey guys, I miss you already! Tokigt festande, fnissiga stunder, på-spåret-nörderi, alfapetande, lilla julafton och wienerbagerisfrukost, det var en fin vecka om man räknar bort föreläsningarna..

Har inte heller berättat vad jag fick i julklapp av Ludvig. Han visade verkligen att han förstår vad jag tycker om och gav mig en elektronisk fotoram! Hur ofta får man tummen ur att framkalla sina kort? Nu kan jag variera innehållet i ramen genom att ladda in vad jag vill för stunden. Och när man stänger av är det en spegel. Perfekt teknik :) Och en perfekt julklapp. Tack baby! Jag väntar med spänning på den 24e så att jag kan öppna pappret med din låt också.. spännande!

Nu är det dags att sova för imorgon blir det work mellan 8 och 17. Hoppas att jag får skriva om något kul.

Sleep tight!
// Kristina

Ps. Mycket väl bilder som skulle kunna platsa i ramen ;)





Kommentarer
Postat av: Erica

Haha bilderna på mig och Mattias är lätt bäst! :D



Torehammar stog och kollade länge på en fläkt, så det var nog varmt åt honom haha.

2008-12-23 @ 12:29:53
URL: http://regnsmatter.blogg.se/
Postat av: I

den ramen har jag sett ngnstans!! den e fett cool!

erica e snygg o vild!!

2008-12-23 @ 17:06:19
URL: http://idacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0