Jag i etern x2 imorgon..

Bloggen ja, just det. Den fanns. Kanske dags att skriva några rader, när man ändå befinner sig alldeles för sent fortfarande på skolan. Jag planerar morgondagens Java som kommer att bli en "Nobelspecial", så jag hoppas att ni som bor i Piteå rattar in 92,8 och ni söderut går in på http://www.pitefm.se/ och lyssnar. Vi kommer bland annat ha en tävling, så missa det inte! Det börjar 08.10 - 09.00.

Annars så är det mycket snö och väldigt kallt. Dagarna går väldigt fort och är otroligt intensiva, men snart snart åker jag mot Göteborg. Längtar. Men innan dess ska vi bland annat sända "undervisningsradio" under morgondagen, så jag hoppas ni lyssnar på mig även då. Min grupp sänder 13.30 med temat "skräckfilm". Även då så kan ni lyssna via webben eller på 92.8 om ni bor i Piteå.

Läste precis att Robyn har blivit nominerad till en Grammy, det är hennes album med samma namn  som blivit nominerad till Bästa elektroniska/dansalbum. Sjukt kul, grattis! Galan går av stapeln i februari månad.

Det har även presenterats de tre designers som blivit nominerade till Elle galan. (Ni läser hela artikeln här)
* Dagmar
* Fifth Avenue Shoe Repair
* Diana Orving
Vem tycker ni ska ta hem priset?


I söndags skrev jag en krönika på min "skolblogg" http://www.pip.webblogg.se/ , jag skulle gärna vilja se att ni lämnade en kommentar till min text. Tack!

Nu ska jag pulsa hem i snön och sova, upp tidigt imorgon. Hoppas ni lyssnar på mig imorgon x2. Ursäkta att detta inlägg blev lite hackigt, emn det var så jag kände för att göra det idag :)

Puss o Kram / Malin



Grattis Kristina! Jättekul att du fått praktik på SR, lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0