Julemys?

Ny kursstart en dryg vecka innan julafton känns lagom omotiverat. Och lätt känns det inte som om det kommer bli heller. Stress stress. Därför tog jag mig tid att baka lite pepparkakor med tjejerna i korridoren idag! Skönt avbrott och mysigt!
Nu är näsan nedkörd i Thuréns vetenskapsteorier igen och jag är lättad över att Ludde lyckades köpa Eksröms mediernas språk till mig. Två ex fanns tydligen kvar i bokhandeln.. nu finns det bara ett..

Låter det vara kortfattat idag och bjuder på lite julmysbilder istället:

// Kristina






Kommentarer
Postat av: Annie

Mys mys. Tack för i kväll =)Lycka till med pluggandet!

2008-12-15 @ 23:01:38
Postat av: Fanny

Ja, jag gillar Monki jättemycket men det blir inte att jag handlar där så ofta för närmaste affären ligger i Sthlm!

Gott med pepparkakor! :-) Hemmagjorde klår allt.

Vad är det för kurs ni läser nu? Både du och Victoria skriver att den verkar rätt tung. Journalistkurs?

Kram!

2008-12-16 @ 12:37:54
URL: http://fannychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0