Hey!

Jo jag lever, men har inte riktigt haft tid att blogga det sista.. Just nu sitter jag i skolan och känner mig smått överflödig. Egentligen borde det finnas massor att göra med bara tre dagar kvar tills vi sänder magasinet. Jaja, det kommer nog. Lite panik har också infunnit sig angående praktikplats eftersom jag bara fixat halva tiden. Om en vecka ska det vara klart, annars blir det smisk från läraren..

Och just det, igår öppnade jag paketet! För er som undrar innehöll det en rödvinsflaska, choklad, en kalender och tre "presentkort" på lyxmiddag, massage och frukost på sängen! Helt i min smak. Tack sötnöt ;)

Nu ska jag inte delge er med mer onödigt pladder.. jag återkommer när jag har nåt viktigt att säga!

// Kristina

Kommentarer
Postat av: josefin

Vilka fina presenter du fick av Ludde! Det verkar som att du träffat en riktigt bra karl! Jag bli avis :) Puss gumsi!

2008-12-08 @ 16:08:09
URL: http://schosefajn.blogg.se/
Postat av: I.

hehe, det lät mysigt och sensuellt. :)

yeah, bilden e redigerad i PH.S -jag var uppe i mitt mest exprimentaste stadie o lekte med alla knappar ;)

2008-12-08 @ 23:40:50
URL: http://idacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0